Obchodné podmienky
Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú právne vzťahy medzi prevádzkovateľom internetového obchodu Čvirik.sk (ďalej len „Predávajúci“) a kupujúcimi (ďalej len „Kupujúci“), ktoré vznikajú pri nákupe tovaru prostredníctvom internetovej stránky www.cvirik.sk.
Identifikačné údaje predávajúceho:
www.cvirik.sk
Mgr. Nikoleta Sabolová
J. Grešáka 2877/20
085 01, Bardejov
IČO: 56429771
DIČ: 1127471158
Banka: Prima banka Slovensko a.s.
IBAN: SK78 5600 0000 0001 6894 3002
SWIFT: KOMASK2X
Zápis v živnostenskom registri Okresného úradu Bardejov, číslo živnostenského registra 760-25296
Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
- Objednávka Kupujúceho uskutočnená prostredníctvom e-shopu je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy.
- Kúpna zmluva je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky Predávajúcim.
- Kupujúci je povinný uviesť správne a úplné údaje potrebné na vybavenie objednávky.
Cena a platobné podmienky
- Všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú konečné a bez DPH, keďže Predávajúci nie je platcom DPH.
- Kupujúci má možnosť platiť za tovar prostredníctvom nasledovných spôsobov:
- Online platba kartou
- Bankový prevod
- Dobierka
Dodanie tovaru
- Predávajúci odosiela tovar spravidla nasledujúci pracovný deň od potvrdenia objednávky.
- Predávajúci zabezpečí dodanie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby, ktorú si vyberie Kupujúci, na adresu uvedenú Kupujúcim.
- Doba doručenia závisí od rýchlosti kuriérskej spoločnosti. Bežne to trvá 2-5 pracovných dní.
- Ak Kupujúci nezabezpečí prevzatie tovaru, nesie náklady spojené s opätovným doručením.
Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru bez uvedenia dôvodu.
- Na odstúpenie je potrebné písomne kontaktovať Predávajúceho a zaslať tovar v pôvodnom stave späť na adresu Predávajúceho.
- Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.
Reklamácie
- Ak Kupujúci zistí vady na tovare, má právo tovar reklamovať. Reklamácie je potrebné zaslať na adresu Predávajúceho spolu s dokladom o kúpe.
- Predávajúci vybaví reklamáciu do 30 dní od jej prijatia.
- Ak Predávajúci vyhodnotí reklamáciu ako oprávnenú, uhradí Kupujúcemu aj náklady na odoslanie reklamovaného tovaru späť k Predávajúcemu. V prípade záujmu o preplatenie týchto nákladov je potrebné doložiť ich výšku, napríklad predložením dokladu o zaplatení poštovného.
Ostatné ustanovenia
- Všetky právne vzťahy neupravené týmito Podmienkami sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.