Obchodné podmienky

Úvodné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú právne vzťahy medzi prevádzkovateľom internetového obchodu Čvirik.sk (ďalej len „Predávajúci“) a kupujúcimi (ďalej len „Kupujúci“), ktoré vznikajú pri nákupe tovaru prostredníctvom internetovej stránky www.cvirik.sk.

 

Identifikačné údaje predávajúceho:

www.cvirik.sk

Mgr. Nikoleta Sabolová
J. Grešáka 2877/20
085 01, Bardejov

IČO: 56429771
DIČ: 1127471158

Banka: Prima banka Slovensko a.s.
IBAN: SK78 5600 0000 0001 6894 3002
SWIFT: KOMASK2X

Zápis v živnostenskom registri Okresného úradu Bardejov, číslo živnostenského registra 760-25296

 

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Objednávka Kupujúceho uskutočnená prostredníctvom e-shopu je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy.
  2. Kúpna zmluva je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky Predávajúcim.
  3. Kupujúci je povinný uviesť správne a úplné údaje potrebné na vybavenie objednávky.

 

Cena a platobné podmienky

  1. Všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú konečné a bez DPH, keďže Predávajúci nie je platcom DPH.
  2. Kupujúci má možnosť platiť za tovar prostredníctvom nasledovných spôsobov:
    • Online platba kartou
    • Bankový prevod
    • Dobierka

 

Dodanie tovaru

  1. Predávajúci odosiela tovar spravidla nasledujúci pracovný deň od potvrdenia objednávky. 
  2. Predávajúci zabezpečí dodanie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby, ktorú si vyberie Kupujúci, na adresu uvedenú Kupujúcim.
  3. Doba doručenia závisí od rýchlosti kuriérskej spoločnosti. Bežne to trvá 2-5 pracovných dní.
  4. Ak Kupujúci nezabezpečí prevzatie tovaru, nesie náklady spojené s opätovným doručením.

 

Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru bez uvedenia dôvodu.
  2. Na odstúpenie je potrebné písomne kontaktovať Predávajúceho a zaslať tovar v pôvodnom stave späť na adresu Predávajúceho.
  3. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.

 

Reklamácie

  1. Ak Kupujúci zistí vady na tovare, má právo tovar reklamovať. Reklamácie je potrebné zaslať na adresu Predávajúceho spolu s dokladom o kúpe.
  2. Predávajúci vybaví reklamáciu do 30 dní od jej prijatia.
  3. Ak Predávajúci vyhodnotí reklamáciu ako oprávnenú, uhradí Kupujúcemu aj náklady na odoslanie reklamovaného tovaru späť k Predávajúcemu. V prípade záujmu o preplatenie týchto nákladov je potrebné doložiť ich výšku, napríklad predložením dokladu o zaplatení poštovného.

 

Ostatné ustanovenia

  1. Všetky právne vzťahy neupravené týmito Podmienkami sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Nákupný košík
Návrat hore